بایگانی نوشته‌ها


انواع بارکد اسکنر

بارکد اسکنرها ابزارهای مهمی در بسیاری از صنایع برای شناسایی و ردیابی کالاها و محصولات هستند. این دستگاه‌ها با خواندن اطلاعات موجود در بارکد‌ها، فرایندهای مختلفی مانند انبارداری، فروشگاهی و لجستیکی را تسهیل می‌کنند.

انواع دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب (کنترل تردد) وسیله‌ای است که برای ثبت دقیق زمان ورود و خروج کارکنان در سازمان‌ها و شرکت‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها با روش‌های مختلفی مانند اثر انگشت، کارت، تشخیص چهره و...، هویت افراد را شناسایی کرده و اطلاعات مربوط به حضور و غیاب آن‌ها را در سیستم ثبت می‌کنند.

انواع کیس کامپیوتر

خرید کیس کامپیوتر مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، چرا که تنوع زیادی در بازار وجود دارد و هر کدام ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاص خود را دارند.در این راهنما به چند نکته‌ی کلیدی که باید هنگام انتخاب کیس کامپیوتر به آنها توجه کنید می‌پردازیم.

مقایسه پرینتر سه کاره لیزری کانن imageclass MF3010 و پرینتر لیزری سه کاره SKY P300 NW

پرینترهای چندکاره، که به عنوان MFP نیز شناخته می‌شوند، دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند چندین عملکرد را در یک دستگاه واحد انجام دهند، از جمله چاپ، اسکن، کپی و فکس. در این مقاله قصد داریم به مقایسه دو مدل از این چند کاره ها بپردازیم.

انواع هارد

هاردهای SSD و HDD دو نوع رایج حافظه ذخیره‌سازی برای کامپیوترها هستند، اما تفاوت‌های کلیدی بین آنها وجود دارد که می‌تواند بر عملکرد، قیمت و دوام آنها تأثیر بگذارد. در این مقاله سعی داریم تفاوت‌های بین هاردهای SSD و HDD را بیان کرده و به شما در انتخاب صحیح هارد موردنیازتان کمک کنیم.

راهنمای خرید All in One

کامپیوترهای All in One (AIO) رایانه‌های شخصی هستند که همه اجزای سخت افزاری آنها در یک واحد جمع و جور قرار گرفته است. این بدان معناست که آنها فضای کمی را اشغال می‌کنند و به آسانی قابل حمل هستند. AIOها همچنین به دلیل طراحی مدرن و شیک خود محبوبیت زیادی دارند. در این مقاله قصد داریم نکات ضروری در مورد خرید و انتخاب صحیح این نوع دستگاه ها را بیان کنیم.

راهنمای خرید فیش پرینتر

فیش پرینتر یکی از ابزارهای مهم در صنعت فروش و خدمات مانند رستوران ها، داروخانه ها و فروشگاه ها است. انواع فیش پرینتر ها بسته به نوع تکنولوژی استفاده شده، سرعت چاپ و کیفیت چاپ تفاوت هایی دارند.

درباره‌ی نویسندگان
  • خانم ساره احمدیان مهندس نرم افزار کامپیوتر مسئول واحد فنی و پشتیبانی شرکت هوشمند.
  • خانم میترا بخشایی مهندس تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر مسئول واحد نرم افزار و سایت شرکت هوشمند.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...